Hål i benet !!

Tycker nog ändå att det är lite tråkigt att det inte går att kommentera mina inlägg... Kommentarerna har aldrig varit direkt många, men ändå.

Kan det va så att sommaren är här för att stanna nu ? Våren hoppade vi ju tydligen över i år, men bara sommar kommer å stannar så är jag nöjd. Idag fläktar det dock lite mer, men det ska vi inte klaga på. Solen skiner å luften är riktigt behagligt varm. Å så får det fortsätta tycker jag.

Idag slog jag på stort mina vänner; Jag cyklade till å från skolan !! Imponerande, verkligen. Å det kan faktiskt, med ganska stor sannolikhet, bli så att jag cyklar imorn också. Wooow.
Sen så fann jag helt plötsligt ett hål i benet !? Första dagen med shorts ni vet... Baksida lår, ner mot knät. Å jo, precis därifrån tog de senan till mitt korsband. Men ska det bli/va ett hål där ? Eller är det meningen att man ska fylla upp det med muskler kanske...?!

Hmn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback