ullared är king


Usch å fy vilken blöt måndag... Igår var det värsta sommarvädret, med massa värme, å idag är det värsta höstvädret med massa massa regn. Det ändrar sig fort minsann !! Parabolen har t.o.m. fått vattenskador verkar det som...!?

Ullared var bra igår. Vi kom iväg runt 07.15, å var hemma vid 13-14 redan. Egentligen skulle jag inte handla nåt, men det drar iväg ändå. Men passade på att köpa lite presenter til folk. Smart att ha det gjort tänkte jag =) Dock undvek jag vissa avdelningar för att inte bli allt för shoppingtokig... Jag har ju trots allt inte plats för en enda strumpa till i rummet typ =) Men ULLARED är king. I like it !!

Det hade väldigt gärna kunna ha varit tisdag idag redan. För på tisdag är det "Gör om mej" på skolan =) Eller gör om mej å gör om mej... Inte riktigt kanske, men de som går andra terminen ska färga å klippa oss nykomlingar. Mitt hår å jag ser verkligen fram emot det nu !! =)

Nu ska det hängas tvätt, sen kasta i mer tvätt...
Ha en bra måndag vettja !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback