En dag, två dagar, tio dagar...

Dagarna går så förbaskat fort alltså. Imorn är det fredag igen tydligen, å halvdag på skolan. Vi har klippt herrfrisyrer hela veckan lång, å det förvånar mej verkligen att jag inte har nån slags kramp i tummen ikväll !? Kam å sax-tekniken var riktigt rolig när man väl kom in i den lite, så nu gäller det bara att träna mer å bli riktigt bra på det !!

Trött som en tok efter skolan idag, så jag somnade faktiskt till i sängen en kvart... Vaknade av Olles å Julias röster å var helt säker på att jag försovit mej. NEEEJ !! Men efter lite tankeverksamhet å en titt på klockan så insåg jag att det fortfarande var torsdag kväll.

Fredag imorn som sagt, å helg. Har lite idéer inför helgen, men vi får se vad den har att bjuda på =)
Jag bjuder iaf här på en bild på Arne. Tycker ändå att jag fönat en ganska fin helikopterplatta på hans huvud. Vad tycker ni ? Å man kan tydligen tävla med såna här "föningar" !! Tack men nej tack ändå =)
Gonatt !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback