Ställ tillbaka klockan folkens !!

Inatt blir det vintertid. Den mörka tiden på året är här... Jag har lite svårt att se det positiva i just det, så därför känner jag att jag längtar till den 25;te mars när det är dags för sommartid igen =) Men visst, inatt får vi sova en timme längre !! Den timmen har jag dock snart redan sovit bort... i soffan. Missade slutet på filmen vi kollade på, å är lagomt nöjd med mej själv. Jopp, så ser lördagskvällarna ut för en fattig, något äldre, student !!

Ibland kan det kännas lite som jag blir sviken, men det kan nog även vara jag sov sviker mej själv mest... Äh, man ska sluta bry sej så mycke. Chipp chopp !!

Ska se om jag finner någon bra ringsignal, sen ska det bli sova av. Nattaaaaaa !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback