På resande fot... igen !!

Fast jag åker ju mest fram å tillbaka. Det är inte direkt några nya utflyktsmål,, men vem behöver det så länge Munket står kvar !? ;-) Söta syster med barn skjutsade mej till Karlstad idag. Snällt tycker jag, så slapp jag en kollektivresa iaf. Men idag är det riktigt lugnt på tåget, så jag ska inte klaga förutom locken jag hela tiden får i öronen... Jag sitter förresten ensam på ett fyrasäte !! Gött å sträcka på mina långa spiror =)

På tal om spiror... Jag har väntat å väntat å väntat på att få den här nedrans korsbandsoperationen gjord. Å nu när jag äntligen får en tid så blir jag ist nervös å tveksam... Gillar inte det där med att bli sövd, trots att det gick riktigt riktigt bra förra, första, gången. Men det är väl just det !? Kommer det gå lika bra igen ? Jag vill operera mitt knä, jag vill ha ett helt knä som jag ska kunna använda i många många år till. Två veckor till utsatt op.tid. Å jag kan inte redan nu börja bli nervös...

På tal om att vara nervös, eller snarare förväntansfull och taggad, så har vi ju våra första "utomstående" kunder imorn. Ska bli tipptoppkul tycker jag !!

Å på tal om tipptoppkul så längtar jag också till imorn kväll när vi ska vara modeller !! Spännande...

Å spännande blir det ikväll när vi ska se på ett nytt avsnitt av "Den som dräper" !!

Jag tuffar väl vidare genom skogen utan mottagning...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback