Operation korsband

Dra å drit vilken smärta jag har nu. Tänkte att värktabletterna skulle hjälpa mej lite mer... Men idag blev jag iaf opererad, trots förkylningen jag lyckades pricka in knappt 30 h innan operationstiden. Men ingen feber så det var lugnt. Ingreppet gick iaf bra sa de, fast mitt korsband hade också gjort en sån där konstig sak å "växt ihop" med det bakre korsbandet !? Eller !? Dock var det en dum ihopväxning,, men nu ska väl allt mer eller mindre ligga på rätt ställe igen. Världens bästa mamma skjutsade mej till å från Kstad idag,, å vad vore jag egentligen utan min älskade mor !? Söta Anna å Elin kom förbi med en påse Polly å en tidning ikväll också <3

Sen så ska man tydligen stödja på benet så fort man bara kan, men just nu känns det aldrig som jag kommer klara det... Kan ju inte ens sträcka ut det utan att tårarna är på väg att spruta rakt ut !!

Nu ligger jag i sängen å försöker hitta ett bra läge för benet, men det verkar inte finnas något sånt... Hoppas iaf jag orkar sova lite inatt. Vi får göra ett försök,, men först ska jag läsa lite tidning !!

Gonatt då.


Kommentarer
Postat av: Andreas

Kämpa på!



Sövde dom dig under operationen eller var det lokalbedövning som gällde?

2011-11-09 @ 12:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback