mannen i mitt liv !?


Woow,, va fort det gick !! Beställde min nya kompis på tisdag runt lunch, idag fick jag redan hämta ut han på posten. Var som en lite unge som väntar på julklappar, men glädjen förvandlades fort till förtvivlan... Hur fan ska jag klara detta? Är jag verkligen redo för en ny relation? Jag och K610i har ju haft många bra stunder, vet att vi tagir några pauser då å då, kärlek på distans kan va lite jobbigt ibland, men jag glömmer aldrig den kärlek som uppstod första gången vid träffades där bland hyllorna på expert. Men ibland måste man glömma å gå vidare,, vi hade det ju inte så jättebra på slutet... Ibland när jag försökte prata i dej så blev du helt svart i ögonen, och jag fick vänta några minuter innan du var dej själv igen. Det kändes inte alltid så bra.
Men nu då, nu skulle han komma, mannen i mitt liv. Inte vidare lång som jag egentligen hade tänkt mej, men smal, fin och vältränad, fast för bred. Dock visade han med en gång att han hade en egen vilja, och att det inte är så lätt med nya relationer... Å tack, det vet jag ju också. Ett tag tänkte jag ge upp, ganska direkt faktiskt, kände att vår smekmånad endast gällde när han låg där opåsatt och glänste... Men eftersom jag inte är den som ger upp, så tänkte jag faktiskt inte göra det denna gången heller. Man måste kämpa, visserligen är man ofta två om det, men eftersom han trots allt var ganska svag när jag väl kom honom in på skalet, så kände jag till slut att jag kunde ta kommandot. Tror vi ska komma bra överens, jag och min nya iPhone.



Den riktiga mannen i mitt liv är alltså fortfarande välkommen att hälsa på mej =) De säger att man blir beroende av iPhone, men jag tror tyvärr inte att han lever upp till alla mina förväntningar och kan tillgodose alla mina behov. Hoho.

Holmlia vann första semifinalen av 5 mot Sveiva idag !! Underbart !! Jag glädjs verkligen med dom.
Å nu har jag fått tid för min op. Kl 8.30 på måndag får ni gärna tänka på mej. Å vaknar jag inte efter att ha blivit sövd, så lova att ta hand om mr. iPhone <3

Blääk,, trött nu. Ska synkronisera lite först tror jag !?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback