Knä i konkurs

Idag är det nåt fel på mitt knä... Det var helt fint igår kväll, men vaknade flera ggr imorse av att det gjorde ont när jag rörde mej. Måste ha gjort nån otillåten rörelse inatt... Illa illa. Var till sjukgymnasten på förmiddagen och genomförde alla övningar, men det smärtade desto mer idag. Jäkla onödigt skulle jag vilja säga. Konstig smärta, hugger i vissa rörelser å värker i takt med hjärtslagen... Äh, det går över!!

Sveriges handbollsdamer har det svettigt nu. Varit i ledning hela matchen, men nu har Frankrike tydligen gått om. Är ensam hemma så jag tillåter mej själv att zappa runt lite ;-)

Kanske är jag en av få som ser fram emot att jobba på julaftonen och juldagen!? ;-) Men är man fattig så är man, så jag tackar Konsum Munkfors för de tider jag kan får =)

Pissväder i Gbg ännu en dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback