välkommen mosters lilla prins <3


Nu har det varit full rulle i drygt en vecka, å jag har gillat det !! Åkte till Sthlm förra fredag å var där å bara mådde toppen ända till tisdag kväll !! Gottade mej med innebandyfinaler, god grillad mat, godis och massa sol tillsammans med världens bästa vänner ;-) Vad kan bli bättre !?

Sen var det bråttom hem. En liten kille valde att komma ut lite tidigare, å det var ingen annan än mosters lilla prins. Anna å Marcus andra barn, en son, lilla Nils !! Vacker som en dag, ett riktigt mirakel. Jag kan inte vara en stoltare moster <3 Å äntligen blev Elin storasyster, och hon är redan jättejätteduktig !!

Nu är det påsk redan, å vädret fortsätter vara toppen. Nu ska jag ta med mej träningscykeln ut i solen å trampa på. Lite B att köra träningscykel ute kanske, hehe. Men min vanliga cykel är inte på örnvägen.
Min sjukgymnast berättade även för mej här om dagen att min yttre menisk var sprucken. Läkaren hade visst glömt att berätta det. Men man kan iaf dra slutsatsen att de alla tabbade sig ganska rejält när de skulle ställa en diagnos på mitt knä !! Så nu ska jag dras med trasigt korsband å sprucken menisk... Eller det har jag visserligen redan gjort i flera månader, men det är ingen som känner för att operera mej eller !? =)

UUUUUT I SOLEN !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback