tusen spänn !!


Yeay,, tack för alla kommentarer. Nej just nej, det får jag ju aldrig några. Fy skämmes på er. Fr.o.m. nu kostar det 1000 spänn å läsa min åtråvärda blogg om man inte skriver nåt =) Fair !?

Idag då. Ganska okej väder faktiskt, varmt å skönt ute. Vaknade imorse med satans huvudvärk därför valde jag att avboka tiden på KMTI. Vilket för övrigt visade sig vara smart av mej då sjukgymnasten min inte hunnit läsa igenom min operationsberättelse än... Så vi tar det till veckan ist. Så jag har genomfört träningen hemma idag ist. Bra att träningscykeln från Jehovas vittnen(RUSTA) kommer till användning nu =)

Bamsebusen är saknad. Å hans lillebror verkar sakna han lika mycket som vi gör... Men jag tror Bamse har det riktigt bra nu. Han gottar sig säkert med massa goda köttbullar dagarna i ända. Badar, hoppar efter bollar å rullar runt i gräset.... Det är det jag vill tro, därför tror jag att det är så <3 Att man kan sakna ett djurskrälle så...

     

Till helgen blir det en tur till Oslo med lillBF för att hejja på mina brudar i Holmlia. NM-final som sagt. Jag tror jag redan börjar bli lite nervös inför matchen faktiskt... hihi. Spännande spännande.

Nää, nu ska jag nog plocka lite mer. Tusen saker på golvet,, Som vanligt alltså. Den mest pedanta Karin har släppt på tyglarna de senaste åren minsann, å det känns ganska "moget" faktiskt =)




Insåg att jag har ganska goda parfymer också. Så inge mer parfymhandligen för mej på ett tag... Kanske måste börja spruta lite mer också, så de tar slut nån gång =) Escadas sommardofter är nåt speciellt för mej alltså... Väcker möjligen lite minnen. Men dock försvinner lukten fort, så de kräver ett extra sprutt !!

Tjippåhej

 


Kommentarer
Postat av: Syster

Mammas lilla älskling... Saknar.

2011-04-07 @ 10:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback