Hoffmaestro var kung


Då var det måndag igen. Å jag sitter på jobbet å kallar att jag jobbar lite...
Haft hostattacker så jag spytt på førmiddan hær, så jag ær væl lagomt pigg, men det ær bara att bita ihop. Ær trøtt på allt jævla gnæll,, så sluta NU !!

Lørdagens match gick i Sveivas favør. 4-3 vann de gnællande mænniskorna med. Man kan ju sæga att domarna gillade nær de skrek å klagade hela matchen. Undrar hur mycke de fick ?! Men men, 1-1 i matcher och en ny match imorn. Å DEN matchen ær viktig. Får man den så har man ju bara en vinst kvar till final !!
Så imorn kl 19 i Stovnerhallen ska Holmlia æga.

Mina fina var ju hær i lørdas också. Dock fick de ju se en førlustmatch nu då, men vi ska gå till final, å då får de komma hit igen =)
Jag hann iaf kramas lite med lillstrumpan min. Å om mindre æn en vecka kramas vi mer. Å då kramas jag med många <3


Fredan var mycket trevlig tillsammans med EIB-gænget. Saknar dom ju... Å ska jag vara helt ærlig så hade jag faktiskt hellre åkt till dom imorse æn hit. Men va sa vi !? Jo, bit ihop. Snart påsk, å sen sommar !!

Igår kvæll var vi ju på konsert också - Hoffmaestro !! Ett riktigt bra liveband vill jag lova. Så gå på Hoffmaestro folkens, ni blir inte besvikna. Vilket skønt gæng alltså,, Jesus som hade tagit LSD var ju søt =) haha. De var søta hela gænget, å vilket drag det var på John Dee.

Næ, mer jobb nu, styrka- och beeptest væntar de "lyckliga" eleverna.
TJjjooooh !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback