tack så jäkligt


Nu är det bestämt !! Imorn går jag å köper en extern hårddisk. Lönen är inne på kontot, å eftersom jag pratat om en extern hårddisk i drygt ett år så kanske det är dags. Lyckas Karin få tummen ur å gå å köpa en imorn ? Spännande fortsättning följer... Då ska jag iaf föra över allt matnyttigt till den så jag slipper diskrensning varje gång jag kollar på en bild på internet. Omformatering av datorn vore nåt. Kanske dags att tömma kameran på dryga 500 semesterbilder också.

Bästa lägenheten är hittad !! Nu gäller det bara att få den också. Visning på söndag å jag är taggad inför att göra ett bra intryck på köttmarknaden som garanterat kommer råda. Åh, längtar så till ett eget rum å mina alldeles egna grejer !! Håll tummarna folket.

Sista semesterveckan är detta också. Inte gjort något vettigt alls än. Jag är sååå lat. Ångesten kryper sig på å jag funderar på om jag verkligen orkar börja på måndag. Kanske jag inte ens behöver det !? Det är ju för de nyanställda. Imorn skickar jag nog iväg ett mejl å frågar... hehe.

Har avnjutit Baby back ribs på Fridays ikväll å en cacao på ett mysigt café med bra sällskap. Sverige vann också, å Zlatan gjorde tydligen inte bort sig. Vann Norge kanske också !? Vad vet jag...

"Tack så jäkligt" som Elin å jag brukar säga =) Å gonatt !!


Kommentarer
Postat av: Lina

Hoppas ni får lägenheten :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback