tiden går fort...


Å då var det redan fredag. Dagarna går minst lika fort i Oslo. Det kan nog stæmma kanske... Idag fick jag tacklas på bussen før att øverleva också. Mycke sludigt folk hær vill jag lova. Men kul å kolla på =)
Det har dock varit en jobbig vecka, trøttheten har varit påtagling minsann. Åkt hemifrån ca 7 alla dagar, å 3 kvællar har jag inte kommit hem førns typ 22. Mycke på jobbet, å lite extra med innebandyn. Træffade mina 18-tjejer før førsta gången i onsdas. De ska jag alltså træna framøver.
Å på jobbet går det bættre å bættre. Ungarna børjar læra kænna mej mer å mer, å jag dom, vilket sjælvklart resulterar i att allt blir lættare =)

Nu ær det iaf helg å ingen kan va gladare !! Fredagsmys blir idag. Gøtt gøtt gøtt. Å imorn ær det match kl 12.30,, sen finns det inga mer planer. Gillørt. 
Å alla Karlsta'brudarna ær i Sthlm hos mina ÄGG denna helg... Å jag ær faktiskt avundsjuk. buhu. Sulle också vilja vara med dom denna helg... Men men,, jag ær hær, de ær dær - gilla læget. Snart måste vi iaf træffas !! Allihopppa !! <3 

Næ, nu blir det hopp in i duschen. Så man ær redo før myskvæll. Det pratades om bio faktiskt, men jag funderar på om jag bara orkar med en film å massa godis !? hehe. Gøttigøttgøtt. Hungrig också.

Hoppas mina flickor har det toppen i Sthlm. Miss U <3
pussipåsk t allesammen


Kommentarer
Postat av: Ägget

Och vi önskar såklart att du vore här, Saknar dej hjärtat Puss från Håkis o Mulle <3

2009-10-17 @ 00:22:13
Postat av: Carro P

Saknar dig :( Kommer du hem snart??

2009-10-18 @ 21:17:57
Postat av: lorten

saknar dig massor! synd att du inte va med! <3 <3

2009-10-18 @ 22:41:50
Postat av: Jennie

Saknar dig massor!!! När kommer du hem? puss

2009-10-20 @ 15:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback