fina minnen, fina personer


Idag har jag hunnit med ganska mycket faktiskt. Vaknade där jag alltid vill vakna, segade mej lite innan jag kom på att jag måste åka till Munket. Fixade med de nedrans new body-grejerna och lekte lite med älskade Elin och Anna.
Vi hann med en promenad i solen och en innebandymatch i köket. Elin hamnade på utvisningspallen ;-)

    

Laddade över bilder från mobilen till datorn nyss, och vice versa... Många fina minnen och fina personer. För att göra en annars ganska fotolös-blogg lite roligare kommer jag här dela med mej av lite blandade bilder...

 
    
  
  

"Du får inte ha mej som en dröm när jag vill va din verklighet"

Kommentarer
Postat av: Anna o Elin

Vi älskar dig moster Karin, du är världens bästa!

2009-02-24 @ 08:48:38
Postat av: preiszan

mysiga bilder hörredu :) å GÖTT me sportlov kan jag tro! kram preiszan

Postat av: emma

hej hej , vad gör du?

2009-04-08 @ 17:50:29
URL: http://emmabolmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback