höstlov var det nu


Kör fuskstuket å bloggar lite på arbetstid. Är det okej eller ? =) hehe
Ska nog köra lite kortare arbetsdag idag... Trött som ett ägg efter en lång seg vecka. Å så måste jag hem å städa. Skulle ju gjort det igår efter jobbet, men då totaldäckade jag i soffan i 1 h fick bråttom till träningen. Var med lite igår,, men bara lite lugnt. Känner mej inte helt frisk än. För djävligt. Börjar bli trött på detta nu.

Till veckan har ungarna höstlov. Gött för dem. Själva ska vi, idrottslärarna, till Västerås på idrottslärarkonvent på måndag. Sen blir det annat arbete på tisdag å onsdag. Torsdag å fredag blir det däremot HÖSTLOV för MIG med. Underbart.

Nu ska jag jobba vidare innan det är dags att sätta sig på cykeln i regnrusket å trampa hem mot dammsugaren å golvmoppen.

Trevlig helg vettja. Pösshej

Kommentarer
Postat av: S.Flöjt

vilken ålder på dina elever?

Postat av: larserik

trevlig helg på dig vännen pöss

2008-10-24 @ 22:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback