tusen tomma ord


Jag skulle kunna skriva tusen ord nu, men alla orden skulle vara tomma och meningslösa... Jag skulle kunna säga att livet är orättvist, men att vi inte kan göra nåt åt det...
Men allt jag väljer att säga är att jag tänker på dej vännen !!

Man skall göra det man känner för, man måste leva livet när det är här. När det är vårt !! Imorn är en annan dag å man vet inte vad som händer. Det är så, men få väljer att leva så.
Imorn kanske... En annan dag. Jag ska tänka på saken. Tänk inte så länge så det blir för sent...

Imorn skulle min moster ha fyllt år. Grattis Brigitte !! Vi saknar dej en massa.
Även farmor fyller år imorn. 86 friska år. Får dåligt samvete för att jag inte kan vara där. Men hon ska få veta att jag älskar henne.

Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback