fotbolls EM - dit ska jag


Jajjebrajje, nu är uppsatsen inlämnad, å jag är utlämnad. Tänkte Bengt, som jag ska opponera på, skulle skicka sin uppsats till mej innan jag åker till Gapern så jag hinner spara den på datorn. Vi får se. Opponering nästa torsdag. Sen klar !?

Toppenväder idag. Igen. Varmt som satan i gatan. Underbart !! Mor å far kommer å hämtar mej lite senare. Gapern blir hela helgen skulle jag tro. Om inte Lorten får för sej att vi ska gå ut imorn !? Men nej, jag tror minsan att jag är sugen på ännu en softarhelg. Å i solen till råga på allt. =) Me like.

Å nu är det är det är det sant. Fotbolls Em !! Spanienmatchen som sagt. Flygbiljetter å tågbiljetter är bokade. Wiihoo,, Kan bli hur stort som helst.

Lite plock å pack innan stugan.
Ha en bra helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback