en god gärning


Å imorn var det fredag igen. Å maj är det, å underbart väder till råga på allt. Idag har jag lagt böckerna åt sidan å varit ute hela dagen. Inge bra, fast ändå bra. Man måste ju ta vara på solen å allt den ger.

Idag var det även blodgivning för första gången. Jo tack, jag lyckades försova mej. Juni stängde tydligen av mitt alarm !? Men jag fick komma lite senare, dock lite stressad om man säger. Vilket ledde till liite snurr i bollen efter att de tömt mej på 0,5 liter blod på 5 minuter. Men om nån vecka blir det plasma också. En god gärning.

Imorn afta/kväll sätter Sandra å jag(å Jempa?) oss på våra cyklar å åker till Gapern. Jojo, får se hur det går. Dit kommer vi nog, men sen måste man ju hem igen. Men det blir en fråga för lördagen...

Nu är jag trött som en gris, å te möran är det barmark med mina elever. Underbart !? Nja, men bra för mej också, eftersom jag inte fick träna idag.

Gonatt vare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback