Bloody Mary


Det är möjligt att jag har ett jobb på g nu. På två olika skolor, fast i Munket dock. Fast som sagt, där har jag ju en och annan fot inne redan, så det kan ju va en bra början på min lärarkarriär. Klasslärare i 5;an och idrott med 6;or å 7;or och lite elevens val. Maby baby ! Det spörs. Ska släga iväg ett mejl till rektorn nu.

Blodtappningen gick bra igår. Jo, lite yrsel kände jag i början, men det gick över. hehe. De tar ju en hel del om man säger.


På arbetsförmedligen somnade jag dock. Världens tråkigast möte om hur hemsidan fungerar. Grundkurs i data ? Nä, jag passade på att vila ögonen ist. Okej, jag försökte hålla ögonen öppna, men det gick verkligen inte.

Festplaneringen gick sådär igår faktiskt. Jag får ta nya tag idag. Fast jag vet inte riktigt vart jag ska börja.

Uj, jag ser verkligen fram emot matchen mot Ryssarna imorn. Spännande spännande. Blir att kolla på den på Score med fint folk. Men oj, om man ändå hade fått sett den live...
              

Just ja, jag var ju i tvättningen.
Ha en bra !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback