every heartbeat


Jo, jag var nog den enda på blomsteraffären idag som köpte blommor åt mej själv på alla hjärtans dag. Kan verka lite patetiskt, kanske lite ensamt å kanske lite bittert. Men de var faktiskt från mor,, hon tvingade mej att köpa. Okej, då har vi klarat upp det. (",) Så alla är medvetna om att jag tycker alla hjärtans dag är en ovärd dag. Då man absolut inte kan köpa blommor åt sig själv. Röda tulpaner för övrigt. Mmm.
 
Skulle gå upp tidigt idag, åka till skolan 2,5 timmar innan jag började för att plugga lite. Blev det så ? Nä. Okej, jag pluggar när jag kommer hem. Har det blivit så ? Nä. Så kanske borde jag ta tag i det,, efter att jag ätit mat å mammas nybakade bullar.

Jo, det är så. Dödsviktig match till helgen som sagt. Men jag känner mej trots allt ganska taggad. Träningarna har varit riktigt fartfyllda sen vansbrosimmaren kastade in handduken och Colling kom in i bilden. Vi vinner

Det finns många jag älskar. Inte bara idag på alla hjärtans dag,, utan alla dagar i veckan !! Därför röstar jag bort alla hjärtans dag å inför extra mycket kärlek varje dag ist. Bra idé Karin.
Vänner, familj, katter, hundar... Alla ska med !!

  
  [Hjartan1.jpg]   

And it hurts with every heartbeat. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback