ändrade planer


Lite ändra planer för dagen. Eller iaf för förmiddagen. Hade ju föreläsning mellan 10.15 å 12.00. På något konstigt sätt råkade jag vara ganska trött imorse. Vilket jag varit det senaste århundradet. Snoozade i 1,5 h å bussen till universitetet åkte precis framför näsan på mej,, Skit samma tänkte jag. Tog en lite promenad ist å gick å köpte presenter till lilla Elin som fyller 1 år nästa söndag. Så nu har jag ju det gjort också.
Sen skulle jag ju klippa mej imorn,, men då kom jag på att jag kollar om Pernilla har någon tid idag ist. Å jovisst,, så alldeles strax ska jag dit å fixa frisyren.
Men när jag kommer hem tillbaka ska det fasen i mej bli plugg...

Imorn åker vi till Umeå. Nattåget. Match mot IKSU på lördag. Kommer hem på söndag förmiddag. Hela helgen går åt för en liten skitmatch. Deprimerande. Men nu är det 3 matcher kvar,, sen får det vara nog för denna säsong.
Satt för övrigt å tänkte på säsongen som varit här om dagen, och kom fram till att jag inte lärt mej ett enda dugg... Jag har snarare "invecklats" mer än jag har utvecklats. Tragiskt var ordet.

Nä, nu blir det an macka till innan det bär av till Clara.
pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback