"jag älskar dej moster Karin"


Elin har rockat loss heela julen minsann. Hon är inte dålig den lilla råttan. Dock var hon lite rädd för tomten i år,, Å sen blev hon jätteorolig att tomten skulle kidnappa moster Karin =) Å idag sa hon faktiskt; "Jag älskar dej moster Karin". Jag vet inte, men kanske för att jag sa att hon skulle säga det =) Men det kom från hennes lilla hjärta iaf.

Å jag är sjuk. Feber, halsont, hosta å snuva. Allt-i-ett. Riktigt jävligt. Bara för att man får vara ledig ett litet tag så hoppar allt på en...

Farsgubben fyllde ju 60 år igår också. Var lite öppet hus här på Örnis. Livat vill jag lova. Själv höll jag lådan med att nysa heeela tiden.

Lorten är utomlands och jag är jämt liiite avundsjuk. Vill också åka till ett lite varmare och finare land... Sportlovet ?! Vem vill med mej ??

Kommentarer
Postat av: Jempa

:D jag är med på allt! sälen eller nåt på sportlovet låter bra :D vi har lite kalas ikväll med ;p. skit att du är sjuk. :( bli frisk fort! puss

2008-12-28 @ 04:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback