Nej !?


Jag vill egentligen inte säga nej till Falun !! Nej till Årets tränare, nya möjligheter, nya vänner. Nej till att utvecklas som innebandyspelare, att spela med nya människor, till att kanske ta SM-guld. Nej till fixad lägenhet med sponsring. Nej !?
Vad vill Karlstad erbjuda mej och mina lagkamrater ?

Jag, Anna, Mackan, Bamse och Izor var ute å sprang förut. Izor gillade inte regnet. hehe
Inte Juni heller. Hon låg under täcket hela dagen.
Nu är jag i Kstad och väntar på att jag ska lyckas gå å lägga mej. Trött trött. Sov hos snosElin inatt, så kanske är jag inte van "bäbis-sömnen" !?

Skola imorn... buhu.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Men gumman!! säg INTEnej då....kramen

2007-05-14 @ 18:26:43
Postat av: Falle

Jag tycker att du ska göra som ditt hjärta säger att du ska göra. Annars kanske du ångrar dig?
Kram

2007-05-14 @ 21:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback