idrottsteacher


Nu är jag i Munket igen. Blev med familjen hit efter några regniga dagar vid Gapern. D blir Kstad igen på måndag.
Morgondagen kommer dock endast att bestå av plugg,, Har en massa att skriva å läsa. D ska ju iofs inte vara klart än på länge,, men... Ska vikariera som idrottsteacher på forsnäs hela v 22. Skoj,, men där går det bort en veckas plugg. Typ.

Jag har fått min bok nu; Ingen panik, och min skiva med Tomas Andersson Wij. Man måste vara i rätt mood för att lyssna på den,, men oj va fint. Å här om dagen shoppade jag mer kläder. hihi. Till veckan får jag nog lite lön !? Ska lägga mej å kolla om jag hittar nåt i HM-katalogen sen...

Å sen har jag ju lyckats bli sjuker också. Förkyld i massor; snuva, halsont, hosta å huvudvärk. Men jag funderar minsann på om det ändå inte är lite bättre idag redan !?

Sen så funderar jag på om jag skulle tatuera in en annan sak på foten ist för en stjärna...!? Hmn. Spännande. Jag får provmåla.
Jag vill åka utomlands också,, Å jag vill göra det,, å det å det å det å det å det... också.

Nu är det dags för sommaren att komma !! I´m ready.

image11

Gunatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback