runt verklighet och dröm


En jobbvecka är avslutad. Det har varit okej. Bra lektioner, mindre bra lektioner. Men jag tränar, och jag lär mig.
Å så får jag pengar samtidigt. hehe. Jobbar 2 dagar till veckan också.
Vissa ungar är bara för härliga.

Nu försöker ja plugga. 10 sidor är skrivna, 10 sidor kvar.
Jag vill bli färdigt med detta under helgen.
Å så ska det blir sol framöver. Det gör mej lycklig. Men jag måste få se det för att tro på det.
 
Expressen-fest nästa helg. haha. Pnilla gav mig "hångel-rollen". Finns någon frivillig så anmäl gärna ert intresse här. ler- Jag är öppen för förslag...
Ensamheten suger,, tvåsamheten skulle sitta bra.




Mitt liv mitt liv.



"Säg att livet bara börjat, ta det svarta ur min syn"


Kommentarer
Postat av: Gurra

Hångel kostar.. så frågan är om DU ställer upp!? ;)

2007-06-01 @ 19:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback