ätit mig ur huset


Goddag goddag. Sitter här på min sista semesterdag å äter Frasses Chokladdragérade Vetepuffar till frukost. Eller snarare brunch. Men alldeles strax ska jag satsa på en smörgås...
Sandra å Sara skall tydligen ha ätit mig ur huset igår kväll,, haha. Mina små muppar. Men något ska jag väl kunna hitta i skåpen.
Själv spenderade jag natten på bortaplan. Å det gör jag mer än gärna, gång på gång. Alla dagar i veckan. (",)

Imorn börjar jag jobba 7. Mest för att komma in i det hela med brödbaket. Blir väl några timmars jobb,, Men sen skall jag njuta hela helgen. Å jag hoppas därför på fint väder. För på måndag är det kör på riktigt.

Idag fick jag ett brev om mitt examensarbete som skall skrivas första delen av terminen till hösten. Det är verkligen så att jag bara har EN termin kvar,, Oj va härligt.

Idag blir det tur på stan med Godis-Sofia, som slutat äta godis !? hehe. Hur går det ihop sig !?
Kan hända att det blir lite shopping och lunch såklart.
Håkis, Hjortan å jag var på Bergvik igår kväll. Det blev faktiskt lite bra saker på rean då också.

Nej, nu var det dags för en smörgås.
Å så måste jag bara dammsuga lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback