Lataste söndan ever

Världens slöaste söndag, å jag överdriver inte ens liiite !!! Tillät mej själv att somna i soffan igår kväll, bara för att jag var så lat. Vaknade 8(!!!!) å förflyttade mej då till sängen där jag låg vaken i nån timme tills jag somnade om å vaknade till vid 12 igen. Ojoj. Men det unnade jag mej idag efter ännu en tung vecka !!

Å det jag gjort sen jag vaknade idag är att ha suttit i soffan å plöjt massa repriser på tv, bl.a en 3-4 avsnitt av djurakuten. Å då saknar jag självklart mitt kattskrälle ännu mer...
Sen jag jag beställt ett nytt nagellack, ett Deborah Lippman, å önskar att det kunde komma typ nu :-) Söndagsunn helt enkelt.

Nu ska jag faktiskt ta mej en snabbtur ut i gråvädret för att lämna tillbaka en film. Sen ska jag nog fasen i mej se till att få upp mina fåglar på väggen !! Pynt pynt !!

Over and out !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback