Min planet - SVT1 kl 21 ikväll !!

Huvudvärken har tuggat på min skalle alla eftermiddagar/kvällar denna vecka. Antagligen för att vi nu har gått tillbaka till skolbänken. Inte van att i stort sett sitta still å lyssna en helg dag. Men med färganalyser ända ut i tårna ska de bli gott att vara ute i salongen imorn igen. Dock ser jag verkligen fram emot makeup-delennu :-)

Hade en mystisdag igår. Vissa dagar är lite bättre än andra kan jag nog tycka ;-) Å idag ska jag träffa Josse, som jag inte sett på år å dag. Ska bli trevligt. Hem till henne å kolla på Svenska dialektmysterier. Å då vill jag gärna rekommendera er att se på det samma !! Kl 21.00 på SVT1 får ni äntligen se vilken planet jag kommer ifrån - Munkfors !!

Kanske ska klämma in en powernap nu,, fast risken finns att jag blir ännu tröttare då. Göteborg har iaf bjudit på finaste vädret de senaste dagarna, vilket självklart gör att vårkänslor dyker upp å gör en lite varmare inombords.
Å en del morgonsolar är också lite finare än andra !!

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-2/130453/images/2012/pic_193893520.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback