Å EM slutar, på riktigt...

Grym besvikelse igår alltså. När Swe lyckas tappa en 2-1 ledning så matchen slutar 2-3 till England... Illa illa. EM är över för svensk del, å jag tycker det är riktigt riktigt tråkigt. Dock är jag glad att jag slipper vara med å spela den riktigt onödiga matchen mot Frankrike på tisdag. Ovärt är ordet !

Idag har jag slappat till tusen. Eftersom inte Swe levererade igår, så kände inte jag för att göra det idag heller. Fått lite ordning här hemma isf,, städat lite, tvättat, plockat. Har några byxor jag borde sy, så det kanske blir sen om jag känner för det då... Dock inga planer alls ikväll å det känns helt ok. Kan faktiskt känna för en kväll i soffan.

Jobbtänket snurrar iaf fortfarande runt i min panna. Funderar på hur/vad jag ska göra !? Behöver gärna nån som kan ta lite beslut åt mej. Är du den jag söker ? Kontakta gärna "vilsen värmlänning" ;-)

Nej, nu går jag ut en tur !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback