Göra varje dag lite bättre !!

Sitter nu i bilen på väg till Gbg. Jul- och nyårsledigheten är nu slut, å imorn börjar skolan igen. Har haft det fint hemma i Värmland men mina bästa. Men det har även varit en del jobb på Konsum också, å mycke annat som gjort en lite utmattad å trött... För jag kommer inte tillbaka till Gbg med jättemycke ny energi, det erkänner jag. Men jag hoppas att viljan blir starkare å starkare för varje dag. 2012 ska ju bli bra har vi sagt !!

Farmor å farfar är nu nyinflyttade i en fin lägenhet på centrum. Mycke bärande å sorterande, men vi är många som hjälpts åt så det har gått ganska smidigt. Dock är mer än 4/5 delar av alla deras grejer kvar i huset än. Det blir en senare fråga det... Hoppas nu bara av hela mitt hjärta att de kommer trivas.

Tack för dessa fina veckor mina älskade människor. Lite svagare, lite starkare, med lite trasigare hjärta, lite mer fylld av äkta kärlek och ganska taggad ändå, återgår jag imorn till vardagen, med inställningen att göra varje dag lite bättre.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback