babysteps

Fortfarande ingen stackare som vill styla min blogg lite ? Fast egentligen bryr jag mej väl inte så mycke. Satsar INTE på att bli rik på denna underbara skapelse med vackra å kloka ord. Mohahaha. Än så länge har det varit en lugn fredag. Stack till gymmet imorse å spenderade nån timme där. Så härligt när man börjat få göra massa mer saker. Dock fick jag lite skäll av min sjukgymnast när jag hade alldeles för mycke vikt på en maskin... Oops. Babysteps !! Tjockmattelöpning är däremot inte babysteps om ni frågar mej. Om en stund ska jag dra iväg till snyggLort för fredagsmyyys. Me like. Har kört pulver till frukost å lunch idag så nu skriker kroppen efter mat !! Lusläste en tidning med matrecept igår. Redan skadad !? hehe. På måndag är det herrklippning på skolan. Boys är inbjudna för gratisklipp. Fint för dom =) Kusinerna Johan å Erik kommer bl.a. Å på tisdag är det äntligen vår tur att fixa till oss igen !! Gillar verkligen kopparröd, men troligen är jag för kall i mina egna färger för att bära upp den färgen. Gissar att det blir bloooont igen, å en aning kortare på den långa sidan =) Trevlig fredag folket !! =)

Kommentarer
Postat av: Sis

Hello brutt! Saknar dig! Men det verkar vara fullt upp å det gillas! :-) Jag vill klippas!!! Kom hit! :-) Hälsa till Charlie imorn!

2012-01-20 @ 17:16:28
Postat av: Denise

Koppar rött koppar rött koppar rött koppar rött koppar rött!!! Ingen protest! Koppar rött ska det bli Kakan! allt klär en skönhet <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback