Ingen som vet, ingen som vet...!?

Vart tog den korta lilla helgen vägen ? Vart tog den korta lilla helgen vägen ? Ingen som vet, ingen som vet...!?

Imorn drar en ny vecka igång, å jag tror minsann jag har bestämt mej för att röja upp lite i mitt liv denna vecka. Nu kör jag all in eller ingenting. Är ni med på det !? Extrajobb, praktikplats å lärlingsplats. Det är det som gäller nu. Å ja, jag är precis som en liten unge - desto mer ni påminner mej om det å "tjatar", desto segare går det för mej. Bara så ni vet så är jag en "vrång" tjej... Inget jag kanske är stolt över, men ibland kan det vara positivt att va lite envis som min söta gamla farmor säger. Men lagomt är bäst säger jag då.

Helgen blev tipptopp. After work, biljard å mojito på fredag, sen tog latmasken över min kropp resten av helgen.

Men nej, nu blir det verkligen sova av om jag ska göra bra ifrån mej denna vecka ;-)
Pussåhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback