Alla fjärtars dag

För att få in lite extra humor i denna ytterst INTE speciella dagen drog jag till med bästa rubriken. Gillar den starkt alltså, å ger mej själv en klapp på axeln. Av nån anledning har aldrig alla hjärtans dag varit nåt speciellt för mej. Å så var det inte i år heller. Men nån gång, om jag så får vänta i 50 år, så önskar jag få lite romantik denna dagen jag också. Bara för att de säger att det ska va så. Men självklart skulle jag kunna ta emot lite romantik fler dagar om året. Men man ska inte begära för mycket...

Å just det, är det inte tillåtet att i vissa fall kunna begära lika mycket av nån annan som man begär av sej själv ? Tillåtet är det väl kanske, men det är nästan aldrig någon ide'... Ibland kan jag bli så trött, å önskar bara att jag kunde dra täcket över huvudet, sova en hel dag, å sen vakna upp till en rättvis värld.

Försökte idag iaf göra mej till för de snälla människorna jag bor hos :-) Varmrätt å efterrätt blev. Å det blev riktigt lyckat. Aldrig hört I-L säga "mmm" så många gånger om min mat förut ;-) Måste ha varit dagens höjdpunkt !! Å tack söta Jullan för fina presenten jag fick idag. Du är för gullig du <3

Om det är möjligt så saknar jag min familj ännu mer idag än vad jag gjorde igår. Men nu, nu ska jag sova !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback