Tillbaka i Gbg

Yes, då var julen avklarad, å jag är tillbaka i Gbg. Hur kan tid gå så fort egentligen !?
När jag kom hem hit funderade jag dock redan på att kasta ut ljusstakarna,, men de får stå till efter nyår.
Nu blir det jobb i 3 dagar innan jag åker tillbaka till Värmland igen för att fira nyår, å få lite mer tid med mina godingar. Kanske hinner man ta en vända på stan å mellandagsrean... Får se om jag orkar dra in å brottas med galna människor.

Världens bästa vän Håkis har förlovat sig med sin Nöbbe under jul också. Å jag är sååå glad för deras skull !! <3

Nu blir det ett par knäckebröd innan läggdags ;-)
Gonatt,, å god fortsättning

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-2/130453/images/2012/pic_50db63e6e087c35c7b1ed0d6.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är världens bästa !! <3

2012-12-31 @ 13:37:57
Postat av: Anonym

Anonym o anonym.. ; )

/ Ditt ägg

2012-12-31 @ 13:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback