Semesteeeeer !!

Okej, rubriken ljuger lite. Eller t.o.m ganska mycke.. Men på fredag ska jag minsann ha semester, å på tors slutar jag vid 14 ungefär. Så äntligen blir det en långhelg. Å ja, jag ska ut å "resa" !! Hehe. Heeeela vägen hem till Värmland ! Lär ju inte mötas av någon tropisk hetta å gassande sol, men jag kommer iaf få gossa massa med mina små barn, å med mina lite äldre "barn" i 90-årsåldern :-) Å icke att förglömma: min lilla hårboll, Izor, syrran å mor å far såklart !! Saknar dom nu <3 Mor, far å Elin kommer redan ner imorn å ska gå på Liseberg !! Å jag möter upp dom där när jag slutar. Sen åker vi mot Värmelandet på tors. Ah, då vet ni hur mina kommande dagar ser ut. Kos dere, för det ska jag göra !! ;-) Massa !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback