Augusti it is !!

Tiden går skrämmande fort !! Det är redan augusti, å inte fick vi/jag njuta av en enda underbar ljummen juni eller juli sommarkväll. Det känns som ett skämt !! Var det verkligen bara detta sommaren hade att bjuda på ? Vart var kvällsdoppen ? Vart var grillkvällarna ? Vart var volleybollspelandet i het sommarsol ? Vart var sommaren ? Jag vet, augusti kan också bjuda på bra grejer ibland, men i år är jag skeptisk å tveksam... Å lite bitter ! Det var iaf en bra sommar att jobba på, utan typ nåt ledigt alls. Nästa helg ska jag iaf göra mitt bästa för att ta mej hem till Värmelandet tors till sön. Plocka svamp å blåbär, gossa med mina sötungar å ta första doppet i Gapern - mitt smultronställe !!!! <3 Helgen är här. Lugn fredag, men lite jobb. Mina vänner stack iväg på semestertripp under helgen... Å jag ska tömma det sista i mitt "gamla" boende. Även försöka få tag i billig färg så jag kan måla mina köksmöbler nån gång. Kanske hitta en fin tavla att ha ovanför soffan, å gardiner till köket... Vi får se,, nu kickar jag igång fredan så gott det går iaf !! Syrran å jag på Bruce !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback