Jaja...

...jag lyckades iaf tjata till mej en kommentar. Tack Lurva !! =)

Konstig dag idag ni. Eftermiddagen på skolan var sådär alltså... Nej, nu håller vi sams tjejer !! Vi skulle behöva dra lite riktlinjer på skolan dock, både vi elever och lärarna. Vad gäller liksom !? Funderar på att ta upp det imorn, så ALLA får lika mycke uppmärksamhet å hjälp. Det man har betalt för och rätt till !! Jag vill att alla ska trivas och tycka det är kul att gå till skolan, för jag gillart. Å jag gillar tjejorna massa. Nu gäller det att koppla bort de stora orosmomenten, så man slipper irritera sig på smågrejer som egentligen inte är nåt alls !! Nu håller vi ihop <3

Idag skulle jag laga mat... Å vet ni vad jag bjöd på ?! Jo minsann, jag bjöd på "rester". Mohahaha. Äh, vi hade ju fulla kylen, så jag lagar till nån god paj imorn ist !!

Idag började Greys. I like it !! Hade dock lite beslutsångest innan då jag även börjat kolla på Bron på svt.. Men nu ska jag göra mej nattaklar å smart som jag är så ska jag kolla Bron på svtplay =)

Jag saknar endel vänner ibland... Så nu måste jag nog se om Oslo lever !? Cityråttan får den äran att representera Oslo genom denna bild =)
Pussåheeej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback