En mullvad, flera mullvadar !?

Fönstershoppingen på stan gick sådär alltså... Nån på min axel tvingade mej att köpa en lättvinterjacka !! Men du, jag har faktiskt ingen sån, å den var dessutom inte alls dyr !! Jag fryser i min tunn tunna jacka, å dunisen är alldeles för svettig... Ja, nu har jag försvarat mej färdigt !! Sen tog jag ju kort till körkortet också, å vad ska man säga !? Har jag haft ett mullvadskort i 10 år, så kan jag väl lika gärna ha det i 10 år till =)

Dammsugit hela lyan har jag gjort idag också, utom mitt eget rum. Ser ut som bomben har varit där, men på måndag kväll är det fint igen =)

Å sen klippningen av Kimpa då. Inga dåliga krav han ställde på mej innan... Men jag måste säga att jag tycker jag höll måttet och fick till det riktigt bra alltså. Hoppas han också blev nöjd,, på riktigt !? För att inte dölja hans identitet lägger jag nu upp ett före- och efterkort på han bakhuvud =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, klart du får lägga ut alla bildernba när du är så snäll och gör mig fin :) Och tur att inte min knöl syns...

2011-10-30 @ 12:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback