Första advent !!?

Godmorgon söndag ! Första advent i all ära, men regn, blåst å alldeles för många plusgrader ? Inte okej. Jag är en sommartjej, men när det ändå är vinter så tycker jag fasen att det ska va minusgrader å snö ! Så vädergudarna - skärp till er nu !

Igår hängde jag med Jenniesarna. Hoppade runt på stan, färgade hår å på kvällen drog vi iväg på fest. "Kryckan" körde bil ! Hade iaf riktigt kul på förfesten, å funderar nästan på om det verkligen bara var vatten som Jempa hällde i mitt glas ? De andra drog ut, jag drog hem. Snart måste mina kryckor ryka.

Idag säger de att det blir en innebandysöndag ! Å imorn kanske det blir Ullared med Denise !? Måste ringa till Sofie sen å höra hur hon mår.

Nej, upp å hoppa. Hungrig är jag nu !!
Å såhär fint har jag det i mitt lilla fönster i adventstider -


Kommentarer
Postat av: Jennie

Haha kryckan du är ju bäst! Behövs bara lite vatten för att du ska leverera :) I LOVE U

2011-11-27 @ 23:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback