tack för alla grattishälsningar !! <3


Idag är det den 22 juni, igår var det den 21 juni, vilket betyder att jag hade födelsedag igår. Ett år äldre på pappret, å kanske i kroppen, men inte i sinnet. På födelsedagen vaknade jag i sommarstugan å spenderade sedan dagen i Karlstad med en mycket fin människa. Känner att jag inte direkt bryr mej om min egen födelsedag längre. Gärna så lite uppståndelse som möjligt... Men det handlar väl kanske om att jag inte direkt vill bli nå äldre. 
Jag vill iaf tacka er som tog er tid att på något sätt önska mej grattis. Det värmer trots min höga ålder ;-)

Juni å jag var dock slitna imorse. Fattar inte,, det gick alltså inte att få upp ögonen efter ordning... Till slut lyckades jag släpa mej upp, medan Juni låg kvar i sängen.
Nu ska jag sätta på mej mitt ansikte, å ta tag i livet. Insåg att jag tabbat mej lite., vilket gör att dagen troligen kommer se lite annorlunda ut än vad jag tänkte mej från början... Men jag gissar att det går bra ändå.

Ha en bra onsdag, snart midsommar =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback