OSLO i mitt hjärta <3

Lina Amor Monroy
Idag går alla mina tankar till Oslo, till alla drabbade å deras familjer. Bombdådet i Oslo centrum som krävde 7 dödsoffer, och skottlossningen på Utøya där minst 85 personer har mist livet !! Vad fan händer med vår värld ? Hur sjuka kan människor vara !?  

Kan en människa på egen hand gjort all denna skada !? Planerat allt och utfört allt utan hjälp ? Han måste väl ha haft medhjälpare ? I vilket fall så räcker det inte med att bara dömma han till livstids fängelse. Han ska plågas, såras och hatas...!!!

Jag skattar mej iaf lycklig som vet att mina fina i Oslo är oskadda. Kärlek till er och till alla andra jag älskar !!

I Munket är det som vanligt idag. En dag bland alla andra... Grå himmel och man väntar nästan lite på att regnet ska börja falla. Jag har en klump i magen, men nu vill Juni väldigt gärna gå ut så jag får väl bli med henne. I afta kan det bli lite fisketävling innan jag möter upp fina vänner i Karlstad !! <3

Sen vill jag önska min barndomsvän Aram all lycka när hon idag gifter sig med sin älskade Fredrik !!

Varför ska världen hata, när man kan älska !?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback