4 dagar ledigt =)


Karin Hallberg jobbar. Yes, hon jobbar så mycket att hon inte ens har tid att gå in på datorn. Känns bra. Det är trevligt på Konsum. Nästan hela tiden iaf =) 2 veckor avklarade, bara 4 kvar, sen blir det studier för mej igen. Ser verkligen fram emot att börja studera igen. Spännande spännande.

Nu är jag ledig ända fram till på torsdag morgon. Hoppas fortfarande på strålande solsken dessa dagar, men jag är ändå inställd på det motsatta. Jag står fast vid min slutsats; Man måste åka utomlands för att få nån mer sol å sommar i år !! Och om någon bjuder mej så blir jag mer än gärna med på en utlandsresa runt 7;de augusti !? Vi säger så ;-)

Idag spöregnade det när jag vaknade, så jag låg kvar i sängen ända tills det slutade... Blir en tur ner till Hea sen för att kolla på killarna när de lägger tak. Sen får vi se. Jag ska iaf mysa massa med mina ägg nu när jag är ledig lite <3

Nu ska jag ta mej en mycket sen frukostmacka. Å så måste jag väl ända måla mina tånnaglar =)

pussipåsk

Kommentarer
Postat av: Sofia G

hej!

har du flyttat hem??

skulle va trevligt med en fika någon dag, det va ju hundra år sen....

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback