ännu ett kapitel börjar nå sitt slut...


Det var väl det vi visste hela tiden, att Atlasgården var en Bordell !! Från dag 1 har vi känt vibbarna, å nu är det bekräftat. Hallikverksamhet å ryska tjejer på våning 1,, det var där det hände. Å sen mord på det. Polisen var å pratade med Emma igår. Tydligen ska polisen ha varit snygg, så Emma avslutar lite flirtigt med -"Se till att ta den där jäveln nu" !! Men nu har han ju erkännt mordet, det lilla äcklet...

Å så ringde de från ortopeden ikväll å kom med ett lite tråkigt besked. Läkaren jag skulle träffa till veckan var sjuk nu, å tydligen nästa fredag också... Så nej, inget ortopedbesök för mej då. Lite typiskt. Så jag känner mej lagomt road att sitta å vänta på en ny tid i flera veckor till... =(
Trodde även att min förkylning snart skulle gå över, men nu hostar jag konstant å svettas inimella... Känns som en ny bacill som hoppat på min kropp. Bläää. Trött på detta nu. Tror kattskrället blivit sjuk också...

Igår hade vi 7 rådjur på baksidan som letade potatisskal, idag kom det bara 4, men idag hade de iaf massa gamla goda tulpaner att smaska på =)

Idag sa jag upp lägenheten i Bordellhuset. Å ännu ett kapitel i mitt liv börjar nå sitt slut...

Får man säga "bajsdag" ? Jag säger det iaf - bajsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback