Vimsiga människor

Nyss hemkommen från Karlstad å har precis krupit ner i sängen. Juni gick typ å la sej å börja kurra innan jag ens hade lagt mej. Sludig katt det där ;-) Har iaf haft det toppen med mina bästa vänner i Kstad, med mys, film, mat, spel å shopping. Bäst ärri <3

Om jag har koll på läget så är det fredag imorn !? Å nyårsafton är på lördag va ? Dagvild å datumknäpp är jag känner jag. Men på nyår har jag inga planer alls, så bjud mej gärna på kalas tack. Typ alla mina polers drar iväg, å jag har inte råd... Menmen, i mitt lilla liv har nyår alltid varit överskattat, det är ju som vilken dag som helst egentligen, så jag är faktiskt inte alls ledsen för att jag inte ha några planer.

Imorn ska jag göra gamlingarna nyårsfina iaf. Båda behöver klippas å farmor ska också permanentas. Å nu ringde älskade gumman min å trodde det var mitt på dagen... Kanske inte så konstigt att nittioåringar är vilsna när jag nyss nämnde att jag är det samma...

Nej, nu sover vi. Gonatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback