Underbart är kort !!

Yes, Gbg bjuder upp till storm ännu en dag. Å igår var det sol !? Underbart var det att få lite solstrålar på näsan. Men underbart är kort !! Idag vräker som sagt regnet ner, himlen är gråare än någonsin å blåsten är på väg in genom väggarna !! Usch å fy. Mina tänkta planer för dagen har ändrats. Jag drar inte på julmarknad, å jag åker inte in till stan å letar klappar. Nej, idag håller jag mej inne å städar, tvättar å bakar lussekatter å pepparkakor. Inte helt fel det heller !! Å tur att det är sååååå nära till affären =)

Fast antagligen tittar jag på en rulle först... Sen tar jag tag i lördan !!


Kommentarer
Postat av: Lina

Vi va på julmarknaden igår i regn och storm. Va lite sisådär med julkänslan :s


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback