Litar du på dej själv?

Den senaste tiden har jag varit mycket nöjd med mina klippningar, färgningar å slingor på skolan. Gått som en dans ;-) Så allt har känt tipptopp det sista. Men jag börjar bli lite sliten ändå... Behöver lite julledigt tror jag minsann, å lite värmländsk luft!! Idag gjorde jag förövrigt "slingor på tvären" på en kund. Inte lodräta som vanliga alltså, utan vågräta. Riktigt kul när folk vågar testa annat, å kul även för en annan :-)

Nu är det inte långt till läggdags för KH. Gymmet å rehab imorn 7.30. Sen skola hela dagen. Vet hur trött jag kommer vara när klockan ringer...

För att även vara lite djup en dag som denna så vill jag bara fråga vem man kan lita på!? Ibland så tror jag inte man kan lita på nån annan än sig själv... Tyvärr. Folk sviker varandra dagligen, å det är inte konstigt om det är någon som står just dej nära. Så var uppmärksam, för i slutet så har du bara dej själv å dina egna känslor ändå! Men man måste väl våga älska ändå kanske...!?

Men jag vet iaf vilka jag älskar å saknar mest av allt, å det är dessa två små änglabarn !! Underbara å vackra, trots att de trotsar ibland ;-)
Gonatt !!


Kommentarer
Postat av: Ägget

Gud så söööta! Å Nils har blitt så stor! : )

2011-12-15 @ 15:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback