Idag är det lördag iaf !!

Vaknade igår morse å var helt säker på att det var lördag. Men så var inte fallet, å jag fick snällt plocka upp mej själv ur sängen å gå till skolan. Men idag mina vänner, idag är det lördag !! Därför har jag legat vaken i sängen i över 1 h utan att behöva gå upp... Gött.

Igår köpte jag någon mer julklapp, bl.a. till mej själv. Hehe. Snyggaste kavajen ever !! Bild kommer kanske senare idag. Men några fler klappar blev det, men eftersom jag går under arbetsnamnet "fattig kyrkråtta" är det inga Nobelpriser jag köper direkt.

Sent igår kom kusin Erik hem från Svalbard, å just han fyller 30 år idag !! Å det ska självklart firas med kalas ikväll ;-) Därför ska jag mycket snart gå upp ur sängen å se om jag kan bidra med något bra under dagen. Först iväg till Blomsteraffär bara !!

Men nu ska jag ringa Lort. Hon å hennes Pixbo möter Karlstad på bortaplan idag. Spännande ;-)

Å jag bjuder på bild från gårdagens "korta festfrisyrer" på skolan. Nej, det gör jag inte alls det, för bloggappen vägrar publicera bilderna... :-(


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Så kul! Stort tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback