"Faan va bra det blev"

Nu sitter jag på tåget mot Karlstad. Tusen folk på tåget, å alltså smockfullt. Tur att man bokade platsbiljett!! Å lite kul är det att jag hamnar sätet mitt emot min gamla klasskompis Ramin å han tjej =) Oddsen känns ändå inte jättestora!

Nu är det iaf julafton om 2 dagar. Fattar jag det? Nej. Gör ni? Kanske bjuder Värmland på lite mer julstämning. Hoppas på det.

Sista dagen för året på skolan idag. Började dagen med lite julmys, med lussekatter å te, å fortsatte sen med lite färgteorirepetition. Tror ni att vi får ett prov när vi kommer tillbaka tjejer? På eftermiddan kom iaf kunder. Fick äran att slinga å klippa en kvinna i 45-årsåldern, å hon gav mej en riktigt bra avslutning på skolåret genom att säga: "Faan va bra det blev!".

Tack å bock !! Nu ska jag läsa Hänt Extra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback