Annandag jul - vad händer för nåt kul !?

Har uppdaterat bloggen två gånger sen sist, men den har inte velat hänga med alls... Å inläggen har alltså inte publicerats. Vi gör ett nytt försök.

Julafton avklarad å lika så juldagen, men det blev självklart inte direkt som jag hade tänkt mej... Jo, julafton var hur trevlig som helst, men jag lyckades inte ens få i mej en halv julskinka bit typ. Å energin var inte på topp. Jag lyckades alltså dra på mej en egen variant av spysjukan, med en ballongmage som kändes som en trasig sackosäck å ömmade som aldrig förr.
Det jag är riktigt nöjd med är iaf att jag orkade jobba båda dagarna. Det var för övrigt trevligt att jobba på konsum igen ;-)
Utgång igår uteblev iaf. Ist somnade jag i soffan 22.30 typ... Matintaget igår var också långt under det normala, men det kan ju iofs vara ganska nyttigt för mej :-)

Idag blir en mycket lugn dag. Inte en aning om vad som händer faktiskt... Men det kan va gött det också.
Igår fyllde pappi år, å idag vet jag att en annan liten fin flicka fyller år !! GRATTIS på dej älskade Jempis <3

Det är inte min grej att gå runt å vara ovetande. Jag gillar det inte alls !! Kan man missbedömma människor så mycke verkligen !? Jag vill bara veta !!

Juni ligger fortfarande å snarkar, å jag tänker inte gå upp ur sängen tidigare än kl 10 iaf !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback