Jag är redo !!!?


Var till Karlstad å mös till det med mina fina vänner onsdag å torsdag. Kommer sakna er massa. Men till Götet är alla välkomna !! OFTA !! Jag flyttar alltså imorn !! ?? Ja, det gör jag. Till Göteborg. Igår kom jag att tänka på vad fort tiden går. Går den för fort egentligen ? Är jag redo ? Men min hjälpreda sa igår att jag visst är redo. Mer än redo !! Så jag suger in det, å tror å hoppas detta kommer bli huuur bra som helst. Börja skolan på tisdag igen. Både praktik å teori,, jag längtar !!

Nu har jag egentligen inte alls tid att sitta här, men jag var bara tvungen. Har fått en nedrans förkylning som gjorde att jag ist för att packa bara latade mej hela aftan å kvällen igår, men jag kände att jag var tvungen... Idag ska jag packa ner alla mina kläder, i vad vet jag dock inte än !? Sen ska jag ner till Konsum med bricka å kläder. Posta paket. Göra klart 3 brädor å åka ner till Annas papper å prylar med. Hälsa på farmor å farfar. Klippa kattens klor. Betala räkningar så jag har det klart. Fixa taccos till fredagsmys med familjen... Å ja, jag kommer sakna min familj otroligt mycke. För jag har verkligen världens BÄSTA familj. Å Nils får inte glömma moster, å vem ska Juni sova bredvid på nätterna !?

Å lite mer fakta. Var till ortopeden i onsdas som sagt. Om jag bara hade fått träffa han lite tidigare... Han var hur bra som helst, å kände verkligen efter hur mitt knä verkligen hade det ! Skulle egentligen ha träffat han i februari, men då var han sjuk, vilket ist ledde till massa blajj å en onödig titthålsoperation. Men nu så, nu står jag på väntelistan till operation för att få ett nytt korsband. Med största sannolikhet kommer operationen gå av stapeln i oktober. Bara å vänta å se...

Nej, kläder var det ja. Allt ska ner.
Kos dere !!






Kommentarer
Postat av: Jennie

åååh vad jag väntar på dig nu! Har beställt fint väder tills imorrn också, idag har jag bitvis regnat bort. <3

2011-08-19 @ 18:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback